modifier un message ds le forum yazan Silinmiş kullanıcı - Salı, 26 Kasım 2019, 12:33 PM Yanıt sayısı: 2 你 好"Votre message a été enregistré. Il vous est possible de le modifier pendant 30 min." Comment? 哪 ?😥 18 kelime Kalıcı bağlantı Silinmiş kullanıcı yanıt olarak Re: modifier un message ds le forum yazan Jean 天翔 - Salı, 26 Kasım 2019, 3:09 PM Cela signifie que vous avez 30 minutes pour modifier votre message sur le forum avant qu'il soit envoyé par mail aux abonnés du forum. 24 kelime Kalıcı bağlantı Üstünü göster Jean 天翔 yanıt olarak Re: modifier un message ds le forum yazan Silinmiş kullanıcı - Perşembe, 28 Kasım 2019, 8:40 PM désolée je n'ai pas compris... si j'écris un message, en fait j'ai 30 mm pour le rédiger? 17 kelime Kalıcı bağlantı Üstünü göster
Silinmiş kullanıcı yanıt olarak Re: modifier un message ds le forum yazan Jean 天翔 - Salı, 26 Kasım 2019, 3:09 PM Cela signifie que vous avez 30 minutes pour modifier votre message sur le forum avant qu'il soit envoyé par mail aux abonnés du forum. 24 kelime Kalıcı bağlantı Üstünü göster Jean 天翔 yanıt olarak Re: modifier un message ds le forum yazan Silinmiş kullanıcı - Perşembe, 28 Kasım 2019, 8:40 PM désolée je n'ai pas compris... si j'écris un message, en fait j'ai 30 mm pour le rédiger? 17 kelime Kalıcı bağlantı Üstünü göster
Jean 天翔 yanıt olarak Re: modifier un message ds le forum yazan Silinmiş kullanıcı - Perşembe, 28 Kasım 2019, 8:40 PM désolée je n'ai pas compris... si j'écris un message, en fait j'ai 30 mm pour le rédiger? 17 kelime Kalıcı bağlantı Üstünü göster